شرکت شیمیایی مشکفام فارس

شرکت شیمیایی مشکفام فارس

شرکت شیمیایی مشکفام فارس (MFC) در سال ١٣٧٤ در زمینی به مساحت بیش از پانزده هزار متر مربع تأسیس و در سال ١٣٧۶ به بهره برداری رسید.

مجتمع تولید  سموم   مشکفام  فارس  دارای خطوط  مختلف  و کاملاً مجهز به  ماشین آلات مدرن ساخت اروپای غربی، هند و ایران است که  قادر به انجام  فرمولاسیون هایWP, EC ,FS ,G ,SP ,SL ,DS ,EW ,SC ,DF می باشد. این فرمولاسیون ها درسه گروه حشره کش  علف کش  و قارچ کش و درسالن های کاملاً مجزا تولید می گردد.

آزمایشگاه این شرکت مجهز به تجهیزات مدرن جهت تحقیقات و کنترل کیفی می باشد و به عنوان قلب کارخانه محسوب می گردد. این آزمایشگاه  با دارا بودن استاندارد ISO-IEC17025 در زمره  آزمایشگاه های معتمد وزارت کشاورزی به شمار می آید. نظارت مستمر و انجام آزمایشات لازم توسط پرسنل متخصص این واحد همواره تضمین کیفیت محصولات تولیدی شرکت مشکفام فارس بوده و می باشد.

از آنجایی که لازمه اخذ استاندارد ISO-IEC 17025 تجهیز آزمایشگاه به کلیه دستگاه ها و سیستم های مدرن آنالیز می باشد، لذا استفاده از نیروهای متخصص و نیز ارتقاء سطح علمی اپراتورهای آزمایشگاه گام  مهمی در تحقق و دست یابی به این امر بوده است. از طرفی شرکت مشک فام فارس تنها تولید کننده سموم در کشور می باشد که موفق به اخذ گواهی استاندارد از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای چهار محصول خود گردیده است.

در پی بازدید کارشناسان شرکت های مطرح در سطح بین الملل،  این شرکت موفق گردید چندین سم جدید تحت لیسانس شرکت های مذکور در کشور تولید نماید که برای مثال می توان از شرکت های بایر آلمان و نیهون نوهیاکوی ژاپن نام برد.

 طی سال های اخیر سهم شرکت مشک فام فارس از بازار سم کشور  بین ١٨ الی ٢٠ درصد بوده است. تولید سالانه این شرکت که بالغ بر ۵۰۰۰ تن با تنوع بیش از ۱۰۰ نوع سم می باشد،  توسط دفاتر و نمایندگی های  مستقر در ۳۱ استان کشور عرضه می گردد. دفاتر فنی  شرکت در اقصی نقاط کشور آماده ارائه کلیه خدمات فنی به مصرف کنندگان عزیز می باشند.

در زمینه خدمات پس از فروش، علاوه بر دفاتر فنی، گیاهپزشکان مستقر در واحد فروش آماده پاسخ گویی به سؤالات مصرف کنندگان از طریق تلفن ۰۷۱۳۲۶۰۲۰۶۵  در ساعات اداری می باشند.

همچنین تلفن پیام گیر ۰۷۱۳۲۶۰۲۰۶۵ به صورت شبانه روزی در خدمت مصرف کنندگان محترم می باشد

 

www.moshkfamfars.com